"Wykop stronk", czyli sukces zbiórki na zakup sprzętu

W piątek 3 marca uruchomiłem zbiórkę na stronie zrzutka.pl na zakup sprzętu szachowego. Konkretny cel tej zbiórki stanowiło uzbieranie kwoty 680 złotych na zakup trzech profesjonalnych kompletów szachowych. O zbiórce poinformowałem we wpisach na portalu społecznościowym wykop.pl i już następnego dnia na koncie zbiórki było... ponad 960 złotych!

Jeszcze raz z tego miejsca dziękuję "wykopowiczom", którzy przychylnie podeszli do mojej inicjatywy dodając jeszcze więcej wiary w sens rozpoczętej przeze mnie inicjatywy.

W pierwszej zbiórce, która była uruchomiona przed rozpoczęciem projektu "Szachologika" zakupiony został do tej pory sprzęt szkoleniowy (4 komplety szachów szkolnych), jeden zestaw profesjonalnych szachów turniejowych oraz upominki szachowe dla uczestników zajęć (breloczki szachowe, notesy, długopisy).

Dlaczego postanowiłem utworzyć kolejną zbiórkę na zakup dalszych trzech profesjonalnych kompletów szachowych?

Wynikało to z rozmów z uczestnikami zajęć, którzy co tydzień z zapałem uczestniczą w moich zajęciach. Specyfika domu dziecka w Kartuzach jest taka, że tworzą go cztery osobne placówki tak zwane "rodzinki". W każdym z nich są wychowawcy sprawujący opiekę nad dziećmi. W tej sytuacji zapewnienie czterech kompletów szachowych gwarantuje, że w każdym domu dzieci będą miały swój komplet za który będą odpowiedzialne i który będzie dla nich łatwo dostępny na miejscu gdyż będą go miały u siebie.

Ta właśnie okoliczność skłoniła mnie do utworzenia zbiórki, która dzięki "wykopowiczom" zakończyła się szybkim sukcesem.

Będę w najbliższych dniach
zamieszczał informacje na temat przekazania sprzętu oraz sposobu wykorzystania nadwyżki zebranych środków.

Wykop stronk! ;-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wsparcie od firmy GFL

Podsumowanie pierwszej edycji projektu Szachologika